• وبلاگ : نداي ماهين
  • يادداشت : غرور لگد مال شده
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    البته هيچ کس منکر خدمات و زحمات و تحقيقات اطباي علوم تجربي نيست همانطور که منکر اثرات مفيد بعضي از داروهاي شيميايي موجود نيز نيستيم، اما روي سخن همان حرف هميشگي است، تقليد کورکورانه همانطور که در عبادات و اعتقادات ارجي ندارد در علوم تجربي نيز بايد اينگونه باشد. صرف تجويز يک دارو ، يک راهکار ، يک روش درمان (آنهم از سوي کساني که متهم به توليد اين ويروس هستند) نبايد بدون تحقيق براي آحاد جامعه تجويز و تبليغ شود.
    بنده بر اثر مصرف قرص هيدروکسي کلروکين در زمان ابتلايم به ويروس کوئيد 19 سيستم ايمني بدن خود را با دست خودم و تجويز پزشکان مقلد، ضعيف نموده و حالا ماه ها پس از بهبودي موجبات بروز و رشد بيماريهاي زمينه اي کوچکي که بذر آنها در بدنم وجود داشت شدم، لذا خواهش ميکنم هر کس ديگري که به اين ويروس دچار شد تنها در حد يک سرماخوردگي ساده و با مصرف مايعات و استراحت و بدون بستري شدن و استراحت در منزل خود را درمان نمايد و از مراجعه به بيمارستان و مصرف داروهايي که هيچ تاثيري ندارد خودداري نمايد.
    اين ويروس قوي نشده و بدن ماست که به خاطر قرنطينه و عدم دريافت نور آفتاب و تحرک کافي ضعيف شده است.
    ارادتمند دهقانيان
    به نظر نويسنده اين يادداشت، راه حل رهايي از کرونا بازگشت به اصول اوليه عقلاني است، کسي که روبروي هشت ميليارد نفر مي ايستد و ميگويد براي درمان کرونا بايد وايتکس به بدن تزريق کرد کجا شايستگي حل مشکل اقتصاد و معيشت مردم را دارد؟
    من تا به حال فکر ميکردم در کشور جمهوري اسلامي زندگي ميکنم ولي با وجود اين مسئولين محترم ديگر نيازي به دشمن نداريم، مسئولين کشور بايد هر چه سريع تر جاده ها را باز کنند، مردم را براي رشد و شکوفايي اقتصادي و رهايي از آسيب هاي تحريمي به سر کار بقرستند و پروژه کروناهراسي را در کشور متوقف نمايند.
    همچنين داروهاي فعلي کرونا با وجود اثبات بي تاثير بودن آنها بايد جمع آوري و امحاء شود، خداوند متعال تب را به عنوان هديه و داروي خداداي براي انواع بيماري معرفي نموده است، پايين آوردن عجولانه تب فقط به رشد ويروس و طولاني تر شدن روند بيماري مي انجامد، وقتي دماي بدن از حد طبيعي بالاتر ميرود به خودي خود طيف وسيعي از ميکروب ها و باکتري ها و ويروس ها ميسوزند و از بين ميروند.
    براي پيدا کردن پاسخ مسئله اول بايد از خود پرسيد چه کساني از اين ويروس سود ميبرند؟ چه کساني اين ويروس را ساخته يا اشاعه داده اند و چه کساني نسخه درماني آن را تجويز ميکنند؟در واقع وقتي اين ويروس توسط دشمن طراحي و اجرا شده باشد کليه راهکارهاي درماني اعم از ماسک و قرنطينه و داروهاي تجويز شده نيز به سمت و سويي ميرود که اين ويروس بيشتر اثر کند و بيشتر مبتلا کند و بيشتر قرباني بگيرد.
    رهبر معظم انقلاب در پاسخ حمايت دارويي آمريکا به همين نکته اشاره کردند و فرمودند: شما آمريکايي ها متهم به اين هستيد که اين ويروس را خودتان توليد کرديد و با اين اتهام کدام عاقلي اعتماد ميکند که درمان را از شما بپذيرد؟!
    همانطور که در تصوير ان پست ميبينيد قرص هيدروکسي که هنوز هم توسط پزشکان کشور به عنوان داروي مهار کرونا تجويز ميشود اولين بار توسط ترامپ اشاعه و تجويز شد، با يک سرچ ساده به راحتي ميتوان پي برد که تجويز همين دارو به تنهايي منجر به متوقف شدن سيستم ايمني بدن شده و تمامي کساني که بيماري زمينه اي دارند با مصرف چند دوز از اين دارو ، بيماري زمينه اي شان تشديد ميشود و از بين ميروند و مرگ آنها به پاي کرونا نوشته ميشود.
    هورمون کورتيزول ناشي از ترس کرونا عامل ديگري براي مرگ و مير اين ويروس ساده است که صبح تا شام توسط دجاله هاي آخرالزمان پخش ميشود و باعث ترس شديد مردم و آدرس غلط دادن براي درمان هاي غلط تعمدي مي باشد.
    بايد بدانيد در بدو شيوع ويروس کووئيد 19 همچنان ويتامينd در بدن آحاد جامعه وجود داشت که آمار مرگ و مير کرونا بسيار ناچيز بود، اما بعد گذشت چندين ماه و قرنطينه اجباري مردم و دوري از آفتاب شفابخش که حتي گوشت سگ را استحاله و طاهر ميکند، طبيعي است که نه ويروس کرونا که حتي يک سرماخوردگي ساده نيز انسان را مبتلا و ميکشد.
    اگر امروز شاهد بالاتر رفتن آمار قربانيان کرونا هستيم نه به خاطر جهش اين ويروس و تهاجمي تر شدن آن است بلکه به خاطرات اثرات درماني است که شش ماه است دجالان به مردم مظلوم دنيا تحميل نموده اند.
    براي رهايي از گراني و تورم مردم ما خدا را فراموش کرده و دل به کدخدا و برجام اش داده بودند که طبق وعده خدا هر کس اميدش را از من برگرداند او را به همان شخص واميگذارم.

    هرچند که ترس نعمت بزرگ خداست و در سايه ترس از پيشامدهاي خطرآفرين است که انسان به بقا فکر ميکند اما ناگفته نماند ترسي نعمت است که از چشمه عقلانيت انساني نشأت گرفته شده باشد، در مقابل ترسي که منشآ آن جهل و نادني و تقليد کورکورانه باشد نشان مسخ انسان آخرالزماني و ناديده گرفتن علوم وحياني است.

    با قبول اين مقدمه بايد بگويم: ترس از بيماري کرونا شرک خفي به خداوند متعال است، ويروس کوئيد 19 صرف نظر از آنکه ساخته و پرداخته بشر باشد يا يک جهش خودساخته طبيعي، خيلي ضعيف تر از آن است که بتواند مصيبتي در اين حجم از ابتلا و مرگ و مير ايجاد کند.

    لذا علت آنچه که باعث بالارفتن آمار قربانيان ميشود را بايد در مسائل ديگري جستجو کرد:
    حتما همه شما شنيده ايم و به خاطر داريم که در اوائل شيوع ويروس کوئيد19 تبليغات دجال رسانه اي، آمار مرگ و مير ناشي از کرونا را کمتر از 1 درصد اعلام ميکرد و آن يک درصد را هم مربوط به سالمنداني ميدانستند که داراي بيماري زمينه اي بوده اند. اما پس از گذشت شش ماه کم کم زمزمه هاي ابتلاي کودکان و جوانان و بالارفتن مرگ ميانسالان به گوش خورد. پزشکان علت اين قضيه را جهش ويروس اعلام کردند و مثل هميشه مردم مسخ شده آخرالزمان چاره اي جز تبعيت از دجال نداشتند اما آيا حقيقت همين است؟!
    بر اساس يافته هاي ويروس شناسان، اصولا ويروس ها در تکثير و جهش هاي بعدي ضعيف تر ميشوند مثلا همين آنفلوآنزاي H1 N1 با آن طوفان و مرگ و ميري که زماني در دنيا ايجاد کرد، الان به يک ويروس آنفلوآنزاي فصلي تبديل شده است که براي افراد عادي عوارض حادي به دنبال ندارد، پس حتي اگر ويروس کوويد 19 جهش هم پيدا کند قاعدتا بايد به نوع ضعيف تر و خفيف تر آن مواجه شويم در حالي که شواهد و قرائن موجود حاکي از بالاتر رفتن قربانيان اين بيماري را ميدهد. همانطور که در يادداشت پيشين اشاره شد علت اين تناقض را بايد در روش هاي درمان کرونا پيدا کرد نه در خود ويروس!