سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ندای ماهین

ندای بازسازی بقیع شریف

حضور الیاس حضرتی وجمعی از خبرنگاران به دعوت وزیر اقتصاد و مدیر کل روابط عمومی وزارت اقتصاد در یکی إز سالن های لوکس تهران واقعا هزینه این چنین مراسم هایی از جیب بیت المال در شرایط کنونی درست است ????

??آیا واقعا چنین خبرنگارانی اخبار رابه واقع درست وبه جا انتشار میدهند وبه زمینه های ??فساد میپردازند یا نمک گیر میشوند???

همین امروز یکی إز مسئولان این وزارتخانه بعد إز استعفا دستیگر شد??

آقای حضرتی برای چه به عنوان رییس کمیسیون اقتصاد مجلس به مسئله فساد در سازمان خصوصی توجه نمیکنید????

مراسم های تجلیل دولتی ؛ یک کپی ؛ و یک سیاه بازی است ؛ مثلا طبق تقویم روز خبرنگار بود؛ و وزلرت خانه ها وسازمان های دولتی باید این را جشن و مراسمی برگزار نمایند مثل روز معلم و.... طبق مناسبت ها ی تقویمی ؛ بودجه های به روابط عمومی های وزارت خانه ها و .... اختصاص داده اند.  روابط عمومی با نظر رییس و حراست ، افراد مورد نظر را انتخاب و در ان روز از این افراد تجلیل می شود.

وزارت اقتصاد هم به همین منوال باید برای این روز مراسمی داشته باشد سخنران و مهمان ویژه هم چه کسی بهتر از رییس کمسیون اقتصادی مجلس که نبض کار ان وزارت خانه در مجلس دست ایشان است . مضافا از قضا اقا الیاس مدیر مسول دو نشریه هم می باشد !!! پس از نظر تحویل گرفتن از نظر روابط کاری به درد بخور هستند ، ( هرچی مدیری را تحویل بگیری ؛ اونهم ترا با دادن یک پست خوب و یا دادن امتیازی خاصی و... سر وقت حسابی جبران ؛ تحویل گیری را می نماید. )

نمونه اش را در فدراسیون های ورزشی می بینیم رواسای فدراسیون ها ؛ افرادی خارج از ان رشته ورزشی ؛ و اصولا افرادی که نمی دادند ورزش چیست را عضو هییت رییسه فدراسیون ها می نمایند در حالیکه در تمامی فدراسیون ها ؛ پیشکسوتان واقعی ؛ فهیم ؛باسواد و دلسوز خانه نشین هستند و بعضا" به فدراسیون راهشان هم نمی دهند چون انان را مانع دیکتاتوری ؛ تخریب و

سود جویی هایشان می بینند .

در این هفته برای گرامیداشت روز خبرنگار به چند مراسم این چنینی دعوت شدم که چون دولتی و فیلتر شده بود نرفتم و از قید یک فلش مموری 32 گیگ ، ساعت و سیم کارت هدیه 50 گیگ اینترنت همراهش گذشتم ؛ تا در این مدح و ثنا خوانی های بعضی ها حضور نداشته باشم .

وقتی از اخبار جسته گریخته ادم مطلع می شود فلانی که عضو هییت ربیسه فلان فدراسیون بوده و حالا دستگیر شده است ؛ در بازجویی هایش معترف شده برای مهمان خارجی چند دختر ایرانی و مشروب می برده است ، غیرت اسلامی و ایرانی و انسانی ادمی بجوش می اید !!!