سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ندای ماهین

ندای بازسازی بقیع شریف

فعالیت ها و پروژه های در دست اقدام پژوهشکده باستان شناسی باید با توجه به اولویت بندی مناطق، انجام و مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری،بهروزعمرانی رییس پژوهشگاه ،این مطلب را در نشست با روسای پژوهشکده های پژوهشگاه که با ارایه گزارش پژوهشکده باستان شناسی همراه بود، مطرح کرد و گفت: فعالیت پژوهشگران و اعضای هیات علمی در پژوهشکده باستان شناسی بایستی ضابطه مند تر باشد و این امر نیازمند برنامه ریزی همراه با اهداف از پیش تعیین شده ، است.
وی تاکید کرد: اقدامات در پژوهشکده باستان شناسی باید با توجه به اولویت بندی مناطق، انجام و مورد ارزیابی قرار گیرد.
رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در ادامه به تنظیم برنامه مدون در پژوهشکده باستان شناسی اشاره کرد و افزود: بزرگترین جامعه در بین پژوهشکده های حاضر در پژوهشگاه مربوط به باستان شناسی است، بنابراین نیازمند تهیه و تنظیم برنامه ای مدون در این حوزه هستیم .
عمرانی ادامه داد: استفاده از ظرفیت صد در صدی موجود در این حوزه از الویت های پژوهشگاه به شمار می رود به طوریکه برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی و تخصصی و ارایه به موقع گزارش های عملکردی می تواند نقاط ضعف و قوت این حوزه را شناسایی و ما را در برنامه ها و اقدامات اجرایی آینده کمک کند.