سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ندای ماهین

ندای بازسازی بقیع شریف

دانشمندان غربی، چون پیرو مکتب ماکیاولیستی هستند که می گوید: هدف ابزار را توجیه می کند، لذا به حرام و حلال بودن مدیریت اصلا توجه نکردند. البته اخیرا بحث هایی در مورد نقش ارزش! در مدیریت بحث کرده اند اما بیشتر به ارزشهای شخصی مدیر، یا ارزش های تحمیلی اجتماع پرداختند، که گاهی آن را مسئولیت اجتماعی مدیران هم نامیده اند. اما وقتی می گوییم هدف وسیله را توجیه می کند، یعنی برای سود آوری یا حداکثری کردن سود، هر کاری بتوانیم باید انجام دهیم. لذا به همین دلیل بیشترین سود در تجارت غرب، در درجه نخست برای قاچاق اسلحه، بعد قاچاق مواد مخدرو سپس قاچاق انسان و قطعات بدن اوست. اگر خوب دقت کنیم می بینیم: سود حداکثری در کالاهایی است که انسان را مرده می خواهد! چه با اسلحه که او را بکشد، یا با مواد مخدر که مرگ تدریجی را به ارمغان می اورد، و چه در تجارت قطعات بدن انسان، که عملا بر اساس مرگ انسان پایه گذاری شده: اعم از اینکه سقط جنین کنند: و از ضایعات آن برای تولید لوازم آرایشی استفاده کنند، یا اینکه انسان ها را بکشند و کلیه و چشم و قلب و دیگر اعضا داغ را، به قیمت گزافی بفروشند. رده های بعدی هم به همین شکل است: مثلا روسپی گری یا پزشکی و دارو سازی، هم به همان قطعات انسان بر می گردد. تبلیغات آن مانند تبلیغات مواد مخدر یا اسلحه ظاهر فریب است، ولی در عمل جز کشتن انسانها چیزی را انتظار نمی توان داشت. یک پزشک در مدیریت حلال، کمترین ویزیت را می گیرد، و گاهی پول داروی بیمار مستحقی را هم می پردازد. ولی در مدیریت حرام، قرارداد می بندد و سه هزا و پانصد نفر از هموطنان خود را به قتل می رساند: مانند دکتر ملکزاده، البته تحت عنوان پروژه تحقیقاتی! لذا تفاوت این دو مشخص است. در دولت جمهوری اسلامی انتظار می رود که: مدیریت حلال باشد. ولی نفوذ عوامل غرب زده، باعث شده که اصلا موضوع مطرح نشود! بگویند مدیریت جدای از اسلام است. همانطور که می گویند سیاست از دین جدا است. به همین جهت اختلاس و دزدی و فرار مالیاتی رونق پیدا می کند. زیرا از نظر مدیریت غربی اختلاسی وجود ندارد: هرکس بتواند یک دلار خود را، دو دلار کند باید به او احسنت گفت! و اگر به صد دلار تبدیل کرد، باید به او جایزه داد. بنابر این کسی مانند بیل گیتس که: از درآمد کپی رایت(حرام) ثروتمند اول جهان می شود، تا جف بزوس که از نیاز بیماران کرونایی، جای او را می گیرد. همه از نظر مدیریت حلال اختلاس گر هستند. زیرا مدیریت حلال رویکر زنده بودن، و افزایش آسایش مردم را دارد: می گوید اگر مردم به چیزی احتیاج دارند، به آنها ارزان یا رایگان بدهید. اما مدیریت حرام می گوید: این بهترین فرصت است، تا قیمت ها را بالا برده و همه هستی مردم را، برای خود برداریم. گرانی و تورم خود، از نشانه های مدیریت حرام است. زیرا امام جعفر صادق ع وقتی شنید: گندم کمیاب و گران شده فرمود: هرچه در انبار است بین مردم تقسیم شود. و فرمود هرکس برای مردم، آرزوی گرانی کند ملعون است. ولی الان همه کسانی که کالایی دارند، آرزویی جز گران شدن ندارند. برخی از انها نذر هم می کنند! مثلا می گویند اگر قیمت سکه بالا رود، به همه نهار می دهد. یا اگر دلار رکورد بشکند، به زیارت می رود! و یا مثل حسن می گوید: دلار مال دولت است، و هرطور بخواهد می فروشد. ولو مردم از گرسنگی تلف شوند! و پولی برای خرید مایحتاج خود نداشته باشند. آیا رئیس جمهور انتخاب می شود که: مردم خودش را بکشد؟ آنها را گرسنه و فقیر نگهدارد؟ اگر یک جو غیرت داشت، و به مدیریت حلال اعتقاد،تمام 120میلیارد درآمد ارزی را بین مردم تقسیم، و به هرکدام 1500دلار می داد.

Haram management!

Western scholars, because they follow the Machiavellian school, which says that it justifies the purpose of tools, did not pay any attention to the haram and halal nature of management. Of course, recently there have been discussions about the role of value! They have argued in management but have focused more on the personal values ??of the manager, or the imposed values ??of the community, sometimes referred to as the social responsibility of the managers. But when we say that the goal justifies the means, that is, we must do whatever we can to make a profit or maximize the profit. For this reason, the biggest gain in Western trade is first in arms smuggling, then in drug trafficking, and then in human and body parts. If we are careful, we will see: the maximum profit is in the goods that want man dead! Whether with the gun that kills him, or the drugs that bring about gradual death, or the human body parts business, which is practically based on human death: whether to have an abortion: and its waste. Use it to make cosmetics, or kill humans and sell kidneys, eyes, hearts, and other hot organs at exorbitant prices. The next categories are the same: for example, prostitution or medicine and pharmaceuticals also refer to the same human parts. Its propaganda is like the propaganda of drugs or weapons, but in practice nothing can be expected but to kill people. A doctor in halal management receives the least number of visits, and sometimes pays for a deserving patient. But in the forbidden management, he makes a contract and kills three thousand and five hundred of his compatriots: like Dr. Malekzadeh, of course under the title of research project! Therefore, the difference between the two is clear. In the government of the Islamic Republic, management is expected to be lawful. But the influence of Western agents has caused the issue not to be raised at all! Say management is separate from Islam. As they say, politics is separate from religion. That is why embezzlement, theft and tax evasion are flourishing. Because there is no embezzlement in Western management: anyone who can make one dollar, two dollars, should be thanked! And if he turns it into a hundred dollars, he should be rewarded. So someone like Bill Gates, who becomes the world"s richest man from copyright, to Jeff Bezos, who takes his place from the needs of coronary patients. Everyone is embezzler in terms of solvent management. Because halal management is about keeping people alive, and increasing people"s comfort: it says give people something cheap or free if they need it. But the forbidden management says: This is the best opportunity to raise prices and take the whole existence of the people for ourselves. Inflation is one of the signs of forbidden management. Because when Imam Ja"far Sadegh (AS) heard: Rare and expensive wheat, he said: Everything in the warehouse should be distributed among the people. And he said that anyone who wishes for the people to be expensive is cursed. But now all those who have goods have no desire but to become more expensive. Some of them even make vows! For example, they say that if the price of a coin goes up, he will give lunch to everyone. Or if the dollar breaks the record, it goes on pilgrimage! Or like Hassan says: the dollar belongs to the government, and he sells it however he wants. Even if people die of hunger! And they do not have the money to buy what they need. Will the president be elected: to kill his own people? Keep them hungry and poor? If an atmosphere was zealous, and believed in halal management, it would distribute all 120 billion in foreign exchange earnings to the people, giving each one $ 1,500.

إدارة الحرم !

العلماء الغربیون ، لأنهم یتبعون المدرسة المیکافیلیة ، التی تقول إنها تبرر الغرض من الأداة ، لم ینتبهوا لطبیعة الإدارة المحرمة والحلال. بالطبع ، جرت مؤخرًا مناقشات حول دور القیمة! لقد جادلوا فی الإدارة لکنهم رکزوا أکثر على القیم الشخصیة للمدیر ، أو القیم المفروضة على المجتمع ، والتی یشار إلیها أحیانًا بالمسؤولیة الاجتماعیة للمدیرین. ولکن عندما نقول إن الهدف یبرر الوسیلة ، أی یجب علینا أن نفعل کل ما فی وسعنا لتحقیق ربح أو تعظیم الربح. لهذا السبب ، فإن أکبر ربح فی التجارة الغربیة هو أولاً تهریب الأسلحة ، ثم الاتجار بالمخدرات ، ثم الأعضاء البشریة والأعضاء. إذا کنا حریصین ، فسنرى: أقصى ربح فی البضائع التی ترید الإنسان میتًا! سواء بالمسدس الذی یقتله ، أو بالمخدر الذی یسبب الموت التدریجی ، أو بأجزاء جسم الإنسان ، الذی یقوم عملیا على الموت البشری: هل للإجهاض: وإهداره. استخدمه فی صناعة مستحضرات التجمیل ، أو قتل البشر وبیع الکلى والعینین والقلوب وغیرها من الأعضاء الساخنة بأسعار باهظة. الفئات التالیة هی نفسها: على سبیل المثال ، البغاء أو الطب والمستحضرات الصیدلانیة تشیر أیضًا إلى نفس الأعضاء البشریة. دعایتها مثل دعایة المخدرات أو الأسلحة ، ولکن من الناحیة العملیة لا یمکن توقع شیء سوى قتل الناس. یتلقى الطبیب فی إدارة الحلال أقل عدد من الزیارات ، وفی بعض الأحیان یدفع للمریض المستحق. لکن فی الإدارة المحظورة أبرم عقدًا وقتل ثلاثة آلاف وخمسمائة من أبناء وطنه: مثل الدکتور مالک زاده بالطبع تحت عنوان مشروع بحث! لذلک ، فإن الفرق بین الاثنین واضح. فی حکومة الجمهوریة الإسلامیة ، من المتوقع أن تکون الإدارة قانونیة. لکن تأثیر العملاء الغربیین تسبب فی عدم إثارة الموضوع على الإطلاق! قل إدارة منفصلة عن الإسلام. کما یقولون ، السیاسة منفصلة عن الدین. وهذا هو سبب ازدهار عملیات الاختلاس والسرقة والتهرب الضریبی. لأنه لا یوجد اختلاس فی الإدارة الغربیة: یجب شکر کل من یربح دولاراً أو دولارین! وإن حولها إلى مائة دولار یکافأ. لذلک شخص مثل بیل جیتس ، الذی أصبح أغنى رجل فی العالم من حرام حقوق الطبع والنشر إلى جیف بیزوس ، الذی یحل محله من احتیاجات مرضى الشریان التاجی. الجمیع مختلس من حیث إدارة المذیبات. لأن إدارة الحلال تدور حول إبقاء الناس على قید الحیاة وزیادة راحة الناس: فهی تقول إعطاء الناس شیئًا رخیصًا أو مجانیًا إذا احتاجوا إلیه. لکن الإدارة المحرمة تقول: هذه أفضل فرصة لرفع الأسعار وأخذ الوجود الکامل للناس لأنفسنا. التضخم هو أحد علامات الإدارة المحظورة. لأنه لما سمع الإمام جعفر الصادق (ع): قمح نادر وباهظ الثمن ، قال: کل ما فی المستودع یوزع على الناس. وقال: من یتمنى أن یکون الناس باهظین ملعون. لکن الآن کل أولئک الذین لدیهم سلع لیس لدیهم رغبة إلا فی أن یصبحوا أکثر تکلفة. حتى أن بعضهم یقطع نذور! على سبیل المثال ، یقولون إنه إذا ارتفع سعر العملة ، فسوف یقدم الغداء للجمیع. أو إذا کسر الدولار الرقم القیاسی فإنه یذهب فی الحج! أو کما یقول حسن: الدولار ملک للحکومة ، ویبیعه کیفما شاء. حتى لو مات الناس جوعا! ولیس لدیهم المال لشراء ما یحتاجون إلیه. هل سینتخب الرئیس لیقتل شعبه؟ یبقیهم جائعین وفقراء؟ إذا کان الجو متحمسًا ، وکان یؤمن بالإدارة القانونیة ، فسیوزع کل 120 ملیارًا من أرباح النقد الأجنبی على الناس ، مما یمنح کل منهم 1500 دولار.

????? ??????????!

???????? ??????, ?????? ???????????????? ?????, ??????? ??????????, ??? ??? ??????????? ?????????? ????????????, ?? ???????? ???????? ???????? ?? ????? ? ????????? ???????? ??????????. ???????, ? ????????? ????? ??????? ????????? ? ???? ????????! ??? ??????? ? ???????????, ?? ?????? ?????????????? ?? ?????? ????????? ????????? ??? ?? ?????????? ????????? ?????????, ?????? ?????????? ?????????? ???????????????? ??????????. ?? ????? ?? ???????, ??? ???? ??????????? ????????, ?? ???? ?? ?????? ?????? ??? ?????????, ????? ???????? ??????? ??? ??????????????? ???????. ?? ???? ??????? ?????????? ??????? ? ???????? ???????? ??????????? ??????? ?? ??????????? ??????, ????? ?? ??????????? ??????? ??????????, ? ????? ?? ??????? ?????? ???? ? ?????. ???? ?? ????? ?????????, ?? ??????: ???????????? ??????? - ? ???????, ??????? ????? ????? ????????! ???? ?? ????????, ??????? ??? ???????, ??? ?????????, ??????? ???????? ??????????? ??????, ??? ?????? ? ??????? ????????????? ????, ??????? ??????????? ??????? ?? ???????????? ??????: ?????? ?? ?????: ? ??? ??????. ??????????? ??? ??? ???????????? ????????? ??? ???????? ????? ? ?????????? ?????, ?????, ?????? ? ?????? ??????? ?????? ?? ?????????? ?????. ????????? ????????? ????? ??: ????????, ???????????, ???????? ? ???????????? ????? ????????? ? ????? ? ??? ?? ?????? ????????. ??? ?????????? ??????? ?????????? ?????????? ??? ??????, ?? ?? ???????? ?????? ?????? ???????, ????? ??? ??????? ?????. ???? ??????-??????????? ???????? ?????????? ?????????? ?????????, ? ?????? ? ?????? ?? ?????????? ????????. ?? ? ??????????? ?????????? ?? ????????? ???????? ? ??????? ??? ?????? ??????? ????? ?????????????????: ??? ?????? ?????????, ???????, ? ?????? ?????????????????? ???????! ????? ???????, ??????? ????? ???? ????????. ? ????????????? ????????? ?????????? ?????????, ??? ?????????? ????? ????????. ?? ??-?? ??????? ???????? ??????? ???? ?????? ?????? ?? ??????????! ??????, ?????????? ??????? ?? ??????. ??? ?????????, ???????? ???????? ?? ???????. ??? ?????? ?????????? ???????, ????????? ? ????????? ?? ?????? ???????. ?????? ??? ? ???????? ??????????? ??? ???????: ???? ??????????? ??????, ??? ????? ?????????? ???? ??????, ??? ???????! ? ???? ?? ????????? ??? ? ????? ????????, ?? ?????? ???? ????????????. ??? ??? ???-?? ????? ????? ??????, ??????? ?????????? ????? ??????? ????????? ? ???? ??-?? ????????? ????, ?????? ??????, ??????? ???????? ??? ????? ??-?? ???????????? ????????? ? ?????????? ????????. ? ????? ?????? ?????????? ??????????????????? ??? ???????? ?????????????. ?????? ??? ????????? ?????????? ????????? ?? ??????????? ????? ????? ? ????????? ?? ????????: ?? ?????????? ???? ????? ???-?? ??????? ??? ??????????, ???? ??? ? ???? ?????????. ?? ??????????? ??????????? ???????: ??? ?????? ??????????? ??????? ???? ? ??????? ??? ????????????? ????? ?? ????. ???????? - ???? ?? ????????? ???????????? ??????????. ?????? ???, ????? ???? ?????? ????? (?.?.) ???????: «?????? ? ??????? ???????», ?? ??????: «???, ??? ???? ?? ??????, ??????? ??????? ?????. ? ??????, ??? ??????? ??????, ??? ?????, ????? ???? ???? ????????. ?? ?????? ? ????, ? ???? ???? ??????, ??? ???????, ????? ??? ????? ??????. ????????? ?? ??? ???? ???? ??????! ????????, ???????, ??? ???? ???? ?????? ????????, ?? ???? ???????? ??????. ???, ???? ?????? ?????? ??????, ?? ?????????? ? ?????????????! ???, ??? ??????? ?????: ?????? ??????????? ?????????????, ? ?? ??????? ???, ??? ?????. ???? ???? ???? ????? ? ??????! ? ? ??? ??? ?????, ????? ?????? ??, ??? ?? ?????. ????? ?? ?????? ?????????: ????? ???? ?????? ??????? ?? ????????? ? ???????? ???? ?? ????????? ???? ?????? ? ?????? ? ???????? ??????????, ??? ???????????? ?? ??? 120 ?????????? ???????? ??????? ????? ?????, ????? ??????? ?? 1500 ????????.